سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 8943
کل یادداشتها ها : 2
خبر مایه

موسیقی


مراقبت بیشتر در خارج از کشور

زمانی که می‏خواستم برای تبلیغ به خارج از کشور سفر کنم، محضر مقام معظم رهبری رسیدم و از آقا توصیه‏ای خواستم. آقا فرمودند: سعی کنید در آنجا مستحبات را دو برابر انجام دهید، چون آنجا برای مصونیّت از گناه به تلاش بیشتری نیاز دارید. اگر این کار را انجام دهید وقتی برگشتید اگر کامل‏تر نشده باشید، لااقل همان هستید که بودید، چون در آن فرهنگ باید از پادزهر قوی‏تر استفاده کنید. این نکته در آن سالها برای من خیلی ارزنده بود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقا تهرانی (نماینده مردم تهران در مجلس)

عتاب رهبری در مواجهه با صحنه سازیها

در یکی از سفرهای مقام معظّم رهبری به استان مازندران، آقا وارد منطقه محرومی به نام «ارس‏ماخوست» شدند. معظّم له وقتی برای بازدید به مدرسه‏ای وارد می‏شوند، مشاهده می‏کنند که تمام میز و صندلیها نو است. آقا احتمال می‏دهند که این کارها تشریفاتی است و برای ورود معظّم له این کارها انجام گرفته است.

مقام معظّم رهبری با تیزبینی و زکاوتی که دارند از بچه‏ها سؤال کردند که به من بگویید این میز و صندلیها را چه زمانی برای شما آورده‏اند. یکی از بچه‏های کلاس جواب داد: آقا همین دیروز اینها را آورده‏اند.

آقا نگاه عتاب آلودی به آن مسئول انداختند و فرمودند: ضرورت ندارد به خاطر مسئولینی که خودشان نسبت به مشکلات واقفند، بخواهید صحنه سازی کنید.

سردار باقرزاده ـ مسئول کمیته جستجوی مفقودین

عظمت سیاسی رهبر

بعد از صدور قطعنامه 598 سازمان ملل، از سوی کشورهای قدرتمند دنیا بر ایران فشارهای زیادی وارد می‏شد تا ما قطعنامه را بپذیریم. در همان ایّام، خاویر پرز دکوئیار ـ دبیر کل سازمان ملل متحد ـ برای رایزنیهای لازم به ایران آمد. یکی از برنامه‏های وی، ملاقات با حضرت آیت اللّه‏ خامنه‏ای بود.

در آن زمان «آقا» رئیس جمهور بودند. پس از ملاقات، دکوئیار به من گفت: رئیس جمهور شما از کدام دانشگاه علوم سیاسی فارغ التحصیل شده است؟ گفتم: چطور؟ گفت: من از چند دانشگاه معتبر دنیا مدرک دکترای علوم سیاسی دارم و بیش از سی سال است که کار سیاسی می‏کنم و اکنون ده سال است که دبیر کل سازمان ملل هستم. در این مدت، کمتر شخصیت سیاسی و رئیس جمهوری هست که وی را ندیده و با او گفتگو نکرده باشم، ولی تا کنون شخصیتی سیاستمدارتر و هوشمندتر از رئیس جمهور شما ندیده‏ام!

آقای علی محمد بشارتی (وزیر کشور وقت)

عنایت ویژه به تسبیحات امّ‏ابیها

روزی نمار را در محضر مقام معظّم رهبری خواندیم. دو مورد از چیزهای جالبی که من در آنجا دیدم عبارت بود از اینکه معظّم له تسبیحات حضرت زهرا علیها‏السلام را بعد از نماز خیلی خوب و قشنگ، با فاصله، طمأنینه و شمرده، شمرده قرائت کردند.

و دیگر اینکه بعد از نماز به تربت امام حسین علیه‏السلام دست کشیدند و صورت و محاسن خود را ـ چند مرتبه ـ به زیبایی متبرّک کردند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقا تهرانی (نماینده مردم تهران در مجلس)

غذای ساده

یک روز که در منزل مقام معظّم رهبری در خدمت ایشان بودم بحث ما قدری به طول انجامید و نزدیک مغرب شد.

پس از اقامه نماز در محضر ایشان، معظم‏له رو به من کردند و فرمودند: آقا رحیم! شام را مهمان ما باشید. بنده در عین حال که این را توفیقی می‏دانستم، خدمتشان عرض کردم اسباب زحمت می‏شود. مقام معظم رهبری فرمودن

متبع این نوشته از سایت رهبری می باشد.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ